loading...
[̲̅w̲̅][̲̅e̲̅][̲̅l̲̅][̲̅c̲̅][̲̅o̲̅][̲̅m̲̅][̲̅e̲̅]
تبلیغات شما در سایت

جهت ثبت تبلیغات خود در سایت با
Y!D:Godofhc@yahoo.com
و شماره تماس:
09397462313
در تماس باشید 


Ali بازدید : 36 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (1)

در پست امروز وب سایت پارتنر دانلود نسخه ی جدید مرورگر معروف شرکت گوگل را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

Sajjad بازدید : 41 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت پارتنر جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن به چشم می خورد.

Ali بازدید : 58 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (1)

Elcomsoft Phone Password Breaker Professional v1.89.1408 نام نرم افزاری کاربردی جهت باز یابی و رمزگشائی گوشی های موبایل می باشد. شاید شما نیز به این مشکل برخورده باشید که رمز گوشی خود را فراموش کرده باشید و نتوانسته باشید ۀن را از حالت قفل در بیاورید ! در این پست از میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای جهت باز یابی رمز های گوشی موبایل را برای شما عزیزان امااده نموده ایم. با استفاده از این نرم افزار شما به اسانی می توانید رمز های گوشی هائی همچون آی فون، اپل، آی پاد لمسی و گوشی های هوشمند بلک بری و ... را باز یابی نمائید. این نرم افزار یکی دیگر از محصولات شرکت Elcomsoft می باشد که نسخه جدید ان به تازگی منتشر شده است. علاوه بر باز یابی رمز شما میتوانید از گوشی خود پشتیبان تهیه کنید که این پشتیبان شامل پشتیبانی گیری از رمز ها ، عکس ها ، پیام ها ف ایمیل ها ، اطلاعات تماس ، تقویم، عکس های فوری دوربین، پست صوتی و ایمیل تنظیمات حساب، برنامه های کاربردی، تاریخچه مرور وب و ... در گوشی شما می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ پارتنر دریافت نمائید.

Ali بازدید : 45 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

|نرم افزار خرید شارژ اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و تالیا ، نسخه اندروید|

نرم افزار شارژ اتوماتیک ( AutoCharge ) ، یکی از نرم افزارهایی مفید برای خرید شارژ تلفن همراه می باشد. شما با این نرم افزار که بر روی تلفن همراه خود نصب می کنید قادر خواهید بود در 24 ساعت شبانه روز و در هر مکانی که هستید شارژ مورد نیازتان را خریداری کنید.محیط ساده و در عین حال زیبای این نرم افزار و سبک بودن آن ، راحتی بسیاری برای خرید شارژ به شما هدیه می دهد.امنیت خریدهای اینترنتی مهم ترین مساله ایست که کاربران به آن توجه می کنند. این نرم افزار توسط میهن دانلود ساخته شده است و امنیت آن توسط نماد اعتماد الکترونیکی ( کسب شده از وزارت صنعت و معدن و تجارت ) تضمین می گردد

در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ پارتنر دریافت کنید.

Ali بازدید : 56 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (1)

FlashBack Pro 4.1.2.2607 نرم افزاری حرفه ای جهت فلبمبرداری و تصویر برداری از صفحه نمایشگر می باشد. امروزه آموزش های تصویری روبه رشد می باشد و بیشتر کاربران به دنبال آموزش های تصویری می باشند.چرا که اموزش های تصویری بهترین گزینه برای یاد گیری سریع و آسان می باشد. شما نیز با استفاده از نرم افزاری که در این پست از میهن دانلود برای شما اماده نموده ایم میتوانید از ویندوز خود تصویر برداری کرده و از ان فیلم تهیه کنید. در پایان تصویر برداری شما میتوانید فایل مورد نظر را در فرمت های مختلف از جمله swf ذخیره نمائید. یکی از قابلیت های این نرم افزار ایجاد فرمت html به همراه فرمت swf برای به نمایش در اوردن فیلم در صفحات وب می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ پارتنر دریافت نمائید.

Ali بازدید : 41 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

Hide Folders 2012 v4.0 Build 4.0.8.785 نام نرم افزاری کاربردی جهت مخفی سازی فایل ها و اطلاعات به صورت حرفه ای می باشد. امروزه محافظت از فایل ها و بلا بردن امینیت انها برای جلوگیری از دسترسی دیگران به عنوان یک امر مهم تلقی یمی شود. با استفاده از نرم افزاری که در این پست برای شما زیزان اماده نموده ایم میتوانید به راحتی فایل های ، درایو های شخصی و اطلاعات خود را به اسانی از دسترس دیگران خارج ساخته و مخفی نمائید. Hide Folders یک نرم افزار هوشمند و ساده برای کاربران ویندوز های ایکس پی و 2000 می باشد. شما تنها با یک کلیک میتوانید اطلاعات خود را مخفی سازید ، مخفی سازی این نرم افزار به گونه ای می باشد که با استفاده از حالت safe modنیز اطلاعات قابل رویت نمی باشند . از روش های حفاظتی این نرم افزار میتوان به 4 روزش ، فقط قابل خواندنی ، فقط مخفی کردن ، فقط قفل کردن ، قفل کردن و مخفی کردن اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ پارتنر دریافت نمائید.

Ali بازدید : 46 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

iDeer Blu-ray Player 1.2.0.1148 نرم افزاری حرفه ای جهت پخش و اجرای فیلم های بلوری می باشد. امروزه فرمت های تصویری Blu-ray به دلیل دارا بودن کیفیت های بالا توجه کاربران زیادی را به سمت خود جلب نموده است. به همین جهت نرم افزار های اجرای این فرمت ها در کیفیت اصلی انها انگشت شمار می باشد. در این پست از وب سایت نرم افزار حرفه ای iDeer Blu-ray Player را برای شما عزیزان اماده نموده ایم. این نرم افزار به شما امکان مشاهده بهتر و با کیفیت فیلم های بلوری را می دهد. شما علاوه بر مشاهده فیلم میتوانید با استفاده از کلید های میانبر از صحنه های مورد علاقه خود عکسبرداری نموده و ذخیره نمائید. از جمله فرمت های مورد پشتیبانی CD، MOV، AVI، MOV، FLV، WMV، MP4، MPEG، RMVB و ... می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از پارتنر وبلاگ دریافت نمائید

اطلاعیه مهم سایت


_________________________________________________

تمامی مطالب وبلاگ کپی شده از سایت سه علی سه است.

تبلیغات شما در سایت

جهت ثبت تبلیغات خود در سایت با
Y!D:Godofhc@yahoo.com
و شماره تماس:
09397462313
در تماس باشید 

تعداد صفحات : 10

درباره ما
Profile Pic
تمامی محتویات سایت محفوظ است و کپی برداری به هرنحوه پیگرد قانونی دارد. در صورت درخواست برای تبلیغات در سایت بای ایمیل Y!d : GODOFHC@yahoo.com و شماره تماس : 09397462313 در ارتباط باشید خیلی ممنون. لطفا برای حمایت از ما در سایت عضو شوید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 1,299
  • بازدید سال : 7,086
  • بازدید کلی : 39,984